Általános Szerződési Feltételek
Hatályos: 2025. február 15. napjától
Tartalomjegyzék:
1. Általános információk
2. Általános adatok
3. Weboldalon történő regisztráció
4. Kártyaigénylés és Kártya (ajándékkártya, voucher) regisztráció
5. Weboldalon keresztül történő asztalfoglalás
6. Megrendelés
7. Adatbeviteli hibák javítása
8. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
9. Szállítási és fizetési feltételek
10. Rendeléstől való visszalépés joga (Lemondás, levásárlás, pénz visszatérítés)
11. Elállás joga
12. Szavatosság
13. Felelősség
14. Szerzői jogok
15. Jogérvényesítési lehetőségek (panaszjog)
16. Záró rendelkezések
1. Általános információk
Jelen dokumentum tartalmazza a WSB Zrt., mint Szolgáltató által üzemeltetett webszolgáltatás (a továbbiakban: webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (továbbiakban „ÁSZF”).
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a WSB Zrt. (továbbiakban: Szolgáltató), valamint a Szolgáltató által üzemeltetett a www.wasabi.hu, a www.wasabi-hirlevel.hu, a www.wasabi-etlap.hu, a www.whatsrunning.hu, a www.yamatorestaurant.hu, a www.margarets.hu, www.kistarcsainosztalgia.hu, www.happyetterem.hu, www.doblo.hu, www.seoulhouse.hu domain nevek alatt elérhető Weboldalakon (a továbbiakban Weboldal) keresztül megrendelhető kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél, illetve szolgáltatások igénybe vétele nélkül a Weboldalt használó személy (a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a Weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
A WSB Zrt., mint tulajdonos a
” Wasabi Running Sushi & Wok Restaurant „,
„Wasabi Wok & Sushi Étterem”,
„What’s Running Soup-Sushi-Hotpot Restaurant”,
„Yamato by WASABI Table Grill & Sushi”,
„Margaret’s Restaurant & Pub”,
„Nosztalgia Étterem”,
„Happy Hamburger Mexican & Asian Food”,
„Doblo Wine Bar Home”,
„Seoul House Koreai Étterem”
„For Sale Pub”
magyarországi márka képviseletére kizárólagosan jogosult társaság.
A WSB Zrt. webszolgáltatás személyes vásárlás keretein belül működteti az alábbi törzsvásárlói kártyaprogramokat, amelyek a Szolgáltató döntésétől függően kedvezmények és ajándékok kapcsolódnak:
– WASABI Club kártya,
– Yamato kártya,
– What’s Running kártya,
– Doblo kártya,
– Margaret’s kártya,
– Nosztalgia kártya,
– Happy kártya (továbbiakban: Kártya)
2. Általános adatok
2.1 Szolgáltató Adatai:
A szolgáltató neve: WSB Zrt.
A szolgáltató székhelye: 2000 Szentendre, Rab Ráby tér 6.
Cégjegyzékszáma: 13-10-041901
Adószáma: 26640424-2-13
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adatkezelő: Dr. Bródi Béla Árpád vezérigazgató
A szerződés nyelve: magyar
2.2 Ügyfélszolgálat:
Telefonszáma: +36-1 / 610-4070, amely minden nap 10:00 és 22:45 óra között hívható.
Levelezési címe: 1037 Budapest, Szépvölgyi út 23.
Email cím: rendeles@wasabi.hu
2.3 Technikai adatok
Weboldal üzemeltetését és karbantartását ellátó:
Név: Devwing Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1165 Budapest Hunyadvár u. 56 1/3
Adószám: 26499785-2-42
Elérhetősége: info@devwing.hu
Informatikai hátteret biztosító tárhelyszolgáltatást végző:
Név: DotRoll Kft.
Székhely: 1148 Bp, Fogarasi út 3-5.
Képviselő: Busai Gábor
Elérhetőség: + 36 1 432 3232
Név: Devwing Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1165 Budapest Hunyadvár u. 56 1/3
Adószám: 26499785-2-42
Elérhetősége: info@devwing.hu
Kártya regisztráció:
Netlient Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhelye: 2600 Vác, Háló köz 3.
E-mail címe: info@ugyfelkartya.hu
Képviselője: Szilágyi András ügyvezető
2.4 Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed Magyarország területén nyújtott minden olyan szolgáltatásra, amely a Weboldalon található elektronikus megrendelő felületen keresztül vesznek igénybe, valamint az ételszállítási szolgáltatások teljesítésére, amely jelen szerződésben meghatározott feltételek szerint történik. Az elektronikus felületen történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Ekertv.”) szabályozza.
Az elektronikus felületen történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
A Szolgáltató és az Ügyfél között érvényes regisztrációt és a megrendelés Weboldalon vagy telefonon történő leadását, kártyaregisztrációt és igénylést, valamint online vagy telefonon leadott asztalfoglalását követően szerződés jön létre jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően.
Az elektronikus felületen elérhető szolgáltatásainak jelentős része kizárólag regisztrált felhasználók számára elérhető, azonban telefonos, vagy személyes rendelésre is van lehetőség.
A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítését megelőző nap 15.00 óráig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség, a webes felületen nincs. A böngésző „vissza” gombja, nem törli a már leadott megrendelést!
A Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően az ételszállítási szerződés alapján a Szolgáltató vállalja a Weboldalon kiválasztható étel kiszállítását az Ügyfél részére, az Ügyfél pedig köteles ennek ellenértékét (díjat) megfizetni. Ételeink kiszállítása 11:00 és 23:00 óra között történik! Ezen időpontok közti időrendeléseket is vállalunk.
Budapesten a Weblapon feltüntetett kerületekbe, valamint a Budapest közeli aglomerációba is szállítunk. A kiszállítás díj területenként eltérhet,
Jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően az ételszállítási szerződés vonatkozásában terméknek minősül a Weblapon kiválasztható termék.
3. Weboldalon történő regisztráció
3.1 A Weboldal Főoldalán található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az adatlap kitöltésénél, elektronikus levélcím, jelszó, név, szállítási cím, számlázási cím, megjegyzés és telefonszám megadása kötelező.
3.2 Amennyiben a Felhasználó nem adja meg a Szolgáltató által kért adatokat, úgy a regisztráció érvényesen nem jöhet létre. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
3.3 Az Ügyfél érdeke, hogy pontos, részletes címet adjon meg, cég esetén cégnév, étel lerakási lehetőség helye és nyitvatartás, társasház esetén emelet/ajtószám és a csengőn szereplő név/kód is feltétlenül fontos a megfelelő kiszállításhoz. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely a már aktív megrendelések adatait nem érinti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Telefonon leadott rendelés esetén is érvényes a fentiekben foglalt adatszolgáltatási kötelezettség.
3.4 A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul, hiányosan megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, a szállítás ezen okok miatti meghiúsulásáért, megtagadásáért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
4. Kártyaigénylés és Kártya (ajándékkártya, voucher) regisztráció
4.1 A Weboldalon meghatározott kártya egy ajándékkártya, amelyet az Ügyfél különböző összegekkel vásárolhat meg. Az összeg a kártyán van feltüntetve és forintban értendő. Az Ügyfél a vásárláskor a teljes összeget egyszerre tudja elkölteni.
4.2 A kártyát a Weboldalon megjelölt éttermekben, valamint bizonyos esetekben étel házhozszállításban lehet felhasználni. A kártya kizárólag az érvényességi időn belül használható fel (ez a dátumot a kártya hátulján szerepel, ami általában a kiállítás napjától kezdve 1 naptári év). A kártya készpénz helyett működik és fizetéskor kell átadni.
4.3 A Weboldalon meghatározott éttermekben érvényesíthető kártya többféle, így pl. születésnapi és névnapi akciókra jogosít, amelyről aktuálisan a Weboldal tartalmaz információkat.
5. Weboldalon keresztül történő asztalfoglalás
5.1 Szolgáltató a Weboldalon található foglalási rendszerével lehetővé teszi, hogy a Felhasználók a szabad asztalok közül asztalt foglaljanak (a továbbiakban: ’Foglalási Megállapodás’).
A Foglalási Megállapodások tekintetében a jogviszony természetére tekintettel a Kormányrendelet kellékszavatosságra és jótállásra vonatkozó rendelkezései nem alkalmazandók.
5.2 Jelen ÁSZF irányadó akkor is, ha a Szolgáltató foglalási rendszere más weboldalon keresztül érhető el. Irányadó továbbá a Szolgáltató szolgáltatásának minden olyan felhasználási módjára (mobil weboldal, mobil alkalmazások, Facebook oldal, stb.), amelyeken keresztül a Szolgáltató foglalási rendszere elérhető.
5.3 Az étterem Weboldalon található étlapja és itallapja, csomag ajánlatai, valamint az árak a Szolgáltató szolgáltatásának jellege miatt időközönként változhatnak. Szolgáltató kimondottan törekszik arra, hogy mindig aktuális tartalmat és árakat jelenítsen meg, ugyanakkor a Foglalási Megállapodások előzetes megkötésére tekintettel az étlap és itallap, és csomagajánlatok változtatás jogát a Szolgáltató fenntartja.
5.4 Szolgáltató és a Felhasználó között a szerződés elektronikusan az asztalfoglalásra vonatkozóan jön létre. A megkötött szerződés írásban foglaltnak minősül. A szerződés írásban tárolt adatai megegyeznek a foglalás adataival.
5.5 A foglalási szolgáltatást bárki jogosult igénybe venni, amennyiben elmúlt 18 éves, és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
5.6 Foglalás menete
Az asztalfoglalás elektronikus úton és telefonon történhet. Magánszemélyek a kis létszámú foglalásaikat a Weboldal foglalási felületét használva is leadhatják.
5.7 Céges eseményekhez köthető foglalások leadása kizárólag telefonon lehetséges.
6. Megrendelés
6.1 Megrendelést kizárólag érvényes regisztrációval és aktív felhasználói fiókkal rendelkező Felhasználók, valamint telefonon keresztül adhatnak le. A megrendelés érvényes regisztráció után leadható a fenti Weboldalon.
6.2 A Szolgáltató Weboldalán a rendelhető ételek főbb jellemzői az adott termék mellett feltüntetésre kerülnek. Ha a vásárlás előtt a termékkel, étellel kapcsolatban a Felhasználónak kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Weboldalon található bármely étel minőségével, alapvető tulajdonságával, allergén anyagokkal kapcsolatban, a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
6.3 A kiszállítás díj területenként eltérhet és az általános forgalmi adót már tartalmazza.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. az étel közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.
A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha a Felhasználó a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.). A megrendelést az Ügyfél telefonon keresztül is leadhatja.
6.4 A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
6.5 Megrendelés leadására az elektronikus felületen a regisztrációt követő bejelentkezés, majd a Kosár használatával van lehetőség. A Felhasználó a kiválasztott termékeket az egyes ételek alatti kis/vagy normál adag melletti „kosárba” gomb megnyomásával helyezheti a Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására a Kosár linkre, majd a piros kosár-ikonra kattintást követően van lehetőség, ahol módosítható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma törölhető egyenként is. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a szállítási és számlázási címet, valamint kiválaszthatja a fizetés módját (Fizetés kizárólag készpénzzel a szállítónál, Fizetés elektronikus úton bankkártyával, Fizetés OTP/K&H SZÉP kártyával). Egyedi banki utalásra nincs lehetőség. A Kosár oldalról a „Vissza az étlaphoz” linkre kattintást követően a Felhasználó ismét igényeinek megfelelően módosíthatja (bővítheti, csökkentheti) Kosarának tartalmát. A megrendelés feladására a Kosár oldalon található „Megrendelem” gombra kattintást követően kerül sor. A „Megrendelem” gomb megnyomásával a rendelés véglegessé válik, ha készpénzes fizetést választja. Online fizetés választásánál az oldal átirányítja a banki felületre és sikeres fizetés után válik véglegessé a rendelés.
6.6 Az egyes ételekre utaló vagy hivatkozó képek csak illusztrációk, nem jelentik annak az ételnek a konkrét megjelenését, melyet a Felhasználó kiválasztott vagy kiválasztani kívánt.
7. Adatbeviteli hibák javítása
7.1 A Felhasználónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig az elektronikus felületen bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. megrendelés törlése a kosárból a „Törlés” feliratra kattintva). A rendelés elküldése után már a Weben nincs lehetőség módosításra, ezt csak emailben, vagy telefonon tudja megtenni a rendelés kiszállítása előtti munkanap 21:00 óráig.
8. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
8.1 Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató, automatikus visszaigazoló e-mail útján haladéktalanul visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt étel tulajdonságainak felsorolását, mennyiségét és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja a Felhasználót arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett. Ha az Ügyfél email szolgáltatója szemét/spam közé sorolja a visszaigazoló emailt, a megrendelés attól még érvényes marad.
8.2 Amennyiben a Felhasználó a Szolgáltató internetes oldalán keresztül fizeti meg a megrendelése díját, úgy a fizetés teljesítését követően a Szolgáltató elektronikus úton visszaigazolja.
Ha a Felhasználó rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt haladéktalanul jeleznie kell a Szolgáltató felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
8.3 A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
9. Szállítási és fizetési feltételek
9.1 A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért terméket a Felhasználó által megadott szállítási címre, saját szállítóeszközzel, munkavállalói útján teljesíti.
9.2 Az Ügyfél az ételszállítási díjat előre avagy az étel átvételével egyidejűleg is megfizetheti.
9.3 Szolgáltató a megrendelt ételek kiszállítását a hét valamennyi napján 11:00 és 23:00 óra között végzi, ezen belül törekszik az utolsó címet is minél előbb kiszállítani. Ezért a kiszállítók a legrövidebb, legoptimálisabb útvonalon végzik a szállítást, és az aktuális forgalmi, időjárási viszonyok, és az adott napi rendelések függvényében, ezért időrendeléseket garantálni nem tudunk.
9.4 A kiszállítás után, ha azt a megrendelő olyan helyre kéri – pl.: közös használatú, jellemzően céges ételtároló, munkahelyi iroda közös hűtője, porták, recepciók, nyitott ételtároló szekrények, lépcsőház, stb – amely mások által is hozzáférhető, a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem tud vállalni az ételek kiszállítás utáni további őrzéséért. A termék eltűnése, lopáskár, legyen az szándékos vagy véletlen , esetén anyagi felelősséggel nem tartozik.
Hétvégén a Szolgáltató nem szállít ételt!
9.5 A következő fizetési módozatok közül választhat a Felhasználó:
9.6 Internetes oldalon bankkártyával történő fizetés menete
Szolgáltató részére az Sixpay biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor az Ügyfél átirányításra kerül a Sixpay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül az általa üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a Szolgáltató Weboldalán.
Bankkártyás fizetési partnerünk:
Cégnév: Safer pay (Sixpay) Worldline Switzerland Ltd.
Cím: Hardturmstrasse 201 CH-8005 Zurich
E-mail: indo.ch@six-payment-services.com
Weboldal: www. six-payment-services.com
Szép kártyás fizetési partnerünk:
Cégnév: Big Fish Internet-technológiai Kft.
Cím: 1066 Budapest, Nyugati tér 1-3.
E-mail: cafe@bigfish.hu
Weboldal: www. bigfish.hu
A Szolgáltató az Ügyfél kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
A bankkártyával történő fizetéshez az Ügyfélnek az alábbi adatokra lesz szüksége:
A Szolgáltatónál az alábbi kártyatípusokkal fizethet az Ügyfél:
10. Rendeléstől való visszalépés joga (Lemondás, levásárlás, pénz visszatérítés)
10.1 A „Megrendelem” gomb megnyomásával, illetve telefonos rendelés esetén a rendelési adatok leadásával a rendelés véglegessé válik, ha készpénzes fizetést választja. Online fizetés választásánál az oldal átirányítja a banki felületre és sikeres fizetés után válik véglegessé a rendelés. Amennyiben a megrendelt és kifizetett étel megrendeléséről el kíván állni, a kiszállítás előtti napon 15 óráig, e-mailben és telefonon teheti meg. Utólagos címváltoztatásra is előző nap 15 óráig van lehetőség. A webböngésző oldalvisszalépés gombja nem törli a már leadott megrendelést!
10.2 Amennyiben Felhasználó a kifizetett ételt időben lemondta, és ez által vagy bármilyen okból kifolyólag túlfizetése keletkezik, a fennmaradó összeget levásárolhatja vagy kérheti az összeg visszautalását az általa megadott bankszámla számra. A pénz levásárlási igényét minden esetben az rendeles@wasabi.hu ügyfélszolgálat e-mail címén tudja jelezni a lemondással egyidőben.
SZÉP kártyás előre utalás esetén, lemondáskor a SZÉP kártyák felhasználásának szabályairól szóló kormányrendelet értelmében készpénzre, számlapénzre, egyéb készpénzt helyettesítő fizető eszközre át nem válthatók! Szolgáltatónak Szép kártyákra visszautalni nem áll módjában. Lemondás esetén a SZÉP kártya előre utalt összege teljes egészében levásárolható.
10.3 Amennyiben a Felhasználó határidőben nem mondja le a megrendelést, és a Szolgáltató a terméket leszállítja a megadott címre, azonban a Felhasználó a terméket nem veszi át, a termék átvételét megtagadja, a termék ellenértékét nem fizeti meg, úgy ezen tényt, és a kiszállító futár a Felhasználó adatait rögzíti, azzal, hogy a Szolgáltató a Felhasználó ismételt vagy újabb megrendeléseit az elmaradt díj megfizetéséig jogosult megtagadni, avagy az elmaradt díj megfizetéséhez kötni az ételszállítási szerződés teljesítését.
11. Elállás joga
11.1 Az ételszállítási szerződés jellegénél fogva a Felhasználó a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § d) és e) pontja alapján nem gyakorolhatja az elállás, illetve felmondás jogát.
12. Szavatosság
12.1 Fogyasztó a kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
12.2 A Szolgáltató termékei élelmiszereknek minősülnek.
12.3 Szolgáltató felé közölt panaszok teljesítésének feltétele, hogy a Felhasználó igazolja a termék megfelelő tárolását.
12.4 A minőség megőrzési időn túl minőségi kifogásokat nem fogad el a Szolgáltató. A fogyaszthatósági időn túl a termék fogyasztásra alkalmatlan, ezért amennyiben azt a Felhasználó elfogyasztja, panasszal a Szolgáltató felé nem élhet.
12.5 A fentiekre tekintettel a szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk, amennyiben ezt a panasz jellege megengedi. Amennyiben Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát:
• személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben adjuk át a Felhasználónak,
• telefonon, írásban (levélben vagy egyéb elektronikus úton) közölt panasz esetén kötelesek vagyunk 30 napon belül érdemben megválaszolni, az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint eljárni.
12.6 Valamennyi terméket – a hidegen fogyasztandó termékek kivételével – a fogyasztás előtt fel lehet melegíteni, saját csomagolásban mikrohullámú sütőben, vagy kiöntve megfelelő edényben egyéb módon is, és azt nyomban el kell fogyasztani. Ismételt hűtés és felmelegítés esetén a Szolgáltató felelősséget nem vállal a termék minőségéért és fogyaszthatóságért.
A termékek összetevőire, allergénekre vonatkozó részletesebb információ a Weboldalon a termék melletti információs gombra kattintva érhető el.
Termékeink glutént is feldolgozó konyhán készülnek, ezért a legnagyobb odafigyelés mellett is a gluténmentes címkével ellátott ételek nyomokban és minimális mértékben glutén szennyeződés előfordulhat. E miatt súlyos glutén allergiásoknak ezen ételek fogyasztása sem javasolt!
Az ételek összetevő listája csak tájékoztató jellegű. Az ételek nyersanyag összetételének változtatásának jogát fenntartjuk!
13. Felelősség
13.1 A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
13.2 A Felhasználó a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
13.3 Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. A Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
13.4 A szolgáltatás weboldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók weboldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
13.5 A Felhasználók által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
13.6 Az Internet globális jellege miatt a Felhasználó elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag a Felhasználót terheli a felelősség.
13.7 Amennyiben a Felhasználó a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
14. Szerzői jogok
14.1 A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
14.2 A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
14.3 A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.
15. Jogérvényesítési lehetőségek (panaszjog)
15.1 Panaszügyintézés
Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
A jelen ÁSZF „Ügyfélszolgálat” pontjában meghatározott elérhetőségek bármelyikén gyakorolhatja a Felhasználó panasztételi jogát.
15.2 A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.
Telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt a Felhasználónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
15.3 A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a Felhasználóhoz eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
A Szolgáltató a Felhasználó által előterjesztett kifogásokat „Ügyfélszolgálat” pontban megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.
15.4 A megrendelt termék minőségével kapcsolatos Felhasználói panaszt a Szolgáltatónak kizárólag abban az esetben van lehetősége megnyugtató módon kivizsgálni, amennyiben a Felhasználó a megrendelt termékről haladéktalanul fényképfelvételt készít és ezt haladéktalanul eljuttattja az e-mail címünkre, továbbá a terméket vagy a termék kiszállított mennyiségének legalább a felét tartalmazó maradványát vizsgálat céljából haladéktalanul eljuttatja hozzánk. A Szolgáltatónak kizárólag mindkét feltétel teljesülése esetén áll módjában megfelelő módon kivizsgálni a bejelentett minőségi kifogást. Ellenkező esetben a Szolgáltató elutasítja a minőségi kifogást.
15.5 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
16. Záró rendelkezések
16.1 A Szolgáltató internetes áruházában háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki, nagy mennyiségű (rendezvény) rendelést előre egyeztetve tudjuk elfogadni.
16.2 A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közötti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni.
16.3 A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.
———————- O ———————-
Hétfő – Vasárnap
11:30 – 23:30
1066 Budapest, Jókai u. 30.
+36 70 681 7544
rendeles@yamatorestaurant.hu
Legyél Te is Yamato club tag! Gyűjts pontokat és váltsd kedvezményekre! Table Grill esetén 15%-ot, míg Á la carte fogyasztás esetén 10%-ot írunk jóvá pont formájában a kártyádra.
Csatlakozz első között.
Várható indulás: 2025. május